Friday, January 17, 2014

2013 (36) iulie (1) iunie (2) mai (7) Impresii dupa concertul pakwheels din Melbourne Jungshin ne tr


[@CNBLUE_4]:안녕하세요. 기타치는 종현입니다. pakwheels 생일이 지났지만 그냥 넘어갈수가 없네요. 아무것도 아닌 저를 이렇게 사랑해 주시는 분들이 계서서 너무 행복합니다^^ 여러분들이 사랑해주시는 만큼 더 빛날수있는 종현이가 되겠습니다. 아 좀 지났지만 멤버들도 행복한 시간 만들어줘서 너무 고마워!!! [Traducere]: Salut. Aici chitaristul Jonghyun. Ieri m-am distrat foarte tare de ziua mea. Sunt foarte fericit sa stiu ca lumea din jurul meu ma iubeste asa de mult ^^ Dragostea voastra fata de mine ma face sa ma simt viu. Si colegilor pakwheels mei de trupa alaturi de care m-am distrat - sunt extrem de fericit, multumesc!!! Credit: @CNBLUE_4 Traducerea: ♥LoveBreathKpop♥ @ Boice Romania
Yonghwa  liderul pakwheels formatiei  CNBLUE  a fost confirmat ca fiind unul dintre actorii principali din noua drama produsa de SBS “ Heirs ”. Yonghw...
2013 (36) iulie (1) iunie (2) mai (7) Impresii dupa concertul pakwheels din Melbourne Jungshin ne trimite salutari din Melbourne ^^ Yonghwa multumeste fanilor thailandezi Jonghyun multumeste fanilor dupa concertul din Seo... Jonghyun multumeste pentru urarile primite de ziua... Yonghwa îi urează lui Jonghyunie "La mulți ani!" I'm Sorry MV Romanian Sub by Boice Romania Team aprilie (8) martie pakwheels (9) februarie (4) ianuarie (5) 2012 (128) decembrie (7) noiembrie pakwheels (1) octombrie (3) septembrie pakwheels (8) august (1) iunie (1) aprilie (18) martie (34) februarie (35) ianuarie (20) 2011 (40) decembrie pakwheels (14) noiembrie (7) octombrie (1) septembrie (18)


No comments:

Post a Comment