Tuesday, January 21, 2014

Daca ai windows 7, pur si simplu instalezi limba coreeana (control panel-change keyboards) si apoi o


TRANSCRIERE
 Hyegyeong: jeo-neun yaegihago sipseumnida.
 Hyegyeong: pawn stars wae? geunde wae?
  나래 : 노래방 가고 싶어요 ? 나이트 클럽 가고 싶어요 ? 술 마시고 싶어요 ?
TRANSCRIERE
 Hyegyeong: sirheo. an meogeo. mot meogeo. ulgo sipeo.
HANGUL
A vorbi, a discuta
A se cãsãtori
a displacea pawn stars
Expresia-  고 싶다  (-Go sipda) este o structur ă  gramatical ă care exprim ă dorin ţ a. Se foloseste impreuna cu verbe de ac ţ iune ( ş i verbul static  있다 -itda- a exista). Putem traduce aceasta terminatie verbala  prin "a vrea s ă  +verb." Radacina verbului se combina cu structura gramatical ă  -  고 싶다  (-Go sipda). Expresia   싶다 (sipda) poate fi conjugat la orice mod, timp, nivel de polite ţ e, ca oricare verb.
Adverbul negativ 안 (an)  se foloseste pentru a nega un verb. Se traduce de obicei in romana cu negatia “ pawn stars nu”.  Se foloseste impreuna cu verbele de actiune pawn stars si se plaseaza in fata verbului. Cand se foloseste impreuna cu verbe de actiune de tipul verbelor 하다 (hada), a dverbul negativ  안 (an) se plaseaza dupa substantivul ce desemneaza actiunea si in fata verbului  하다 (hada). Pentru verbele pawn stars inactive de tip  하다 (hada), se plaseaza in fata intregului verb.
                    저는 커피 를 안 좋아 해요 . -> Mie nu-mi place cafeaua.
  - 지 않 아 (ji anha). Diferenta dintre adverbul negativ  안 (an ) si terminatia verbala - 지 않 아 (ji anha)  este ca adverbul 안 (an ) se foloseste la nivel colocvial( formal) , iar termintia verbala pawn stars - 지 않 아 (ji anha)  se foloseste la nivel standard.
못  (mot )este un adverb care xprim ă  imposibilitatea, incapacitatea, negarea puternic, sau refuzul puternic. Acest adverb este folosit mai ales cu verbe de ac ţ iune. Acest adverb poate fi tradus prin "a nu putea sa",  "a nu fi posibil sa", "a nu fi capabil sa."
  못 + VERB DE TIP 하다 (hada)
Una dintre conjugarile la imperativ ale verbelor coreene are aceleasi terminatii ca si conjugarea la timpul pawn stars prezent (la nivelul standard de polite ţ e si intim). Putem conjuga verbe la fel ca la pawn stars timpul prezent, dar avand o utilizare diferita, una dintre ele fiind  pawn stars modul imperativ . De ş i putem conjuga aceste verbe în acela ş i mod, ele au o func ţ ie diferit ă .( a da un ordin, un indemn etc.) A ş a cum s-a men ţ ionat mai sus, modul imperativ este acelasi ca timpul prezent, pentru nivelul standard de polite ţ e  ş i informal.
보 + 아 = 봐- Priveste!
1.      오다 ( oda ) –a veni 
Imperativul la nivel formal nu se foloseste in vorbirea curenta si nici macar in situatiile formale. În general, aceasta forma de imperativ (nivelul formal) este rezervata pentru oamenii extrem de importanti (de exemplu regi, regine, presedinti, oficiali militari de rang înalt etc.)
Cate lectii pe acest blog! Va admir si va multumesc pentru efortul depus!Dupa pawn stars multe cautari am gasit in sfarsit lectii bine structurate. Sunt foarte multe informatii aici:) Am senzatia ca nu-mi va ajunge vara aceasta. Răspundeţi Ștergere
Imi pawn stars place foarte mult blogul dumneavoastra, este foarte bine organizat. L-am descoperit recent, iar vacanta aceasta m-am hotarat sa ma apuc sa invat aceasta limba (sau cel putin sa incerc). Am o intrebare care nu are insa legatura pawn stars cu aceasta tema. Tocmai ce mi-am facut un blog si vreau sa ii pun Continut(cum aveti si dumneavoastra). M-am tot chinuit dar nu am reusit, si v-as ruga sa ma ajutati si sa imi spuneti cum ati reusit sa puneti acel continut! V-as fi recunoscatoare! Multumesc! Răspundeţi Ștergere
Am o intrebare :-? cum fac sa imi apara semnele in coreeana ? Adica, vreau sa zic ca acolo unde trebuie pawn stars sa imi apara "korean microsoft IME" pawn stars nu imi apare. Ce sa fac ca sa imi apara ?:-? Răspundeţi Ștergere
Daca ai windows 7, pur si simplu instalezi limba coreeana (control panel-change keyboards) si apoi o selectezi pawn stars de la bara( asta daca ai language bar vizibil) si merge.sper ca am fost de ajutor.:) Ștergere
Annyeonghaseyo! Mai postati pawn stars lectii de gramatica,sau considerati ca ati terminat? Intreb pentru ca nu am apucat sa le citesc. Am 13 ani si vreau sa invat aceasta limba. Stiu ca acum invat cel mai bine,la varsta mea. Am deja o foaie cu Hangul si cu sistemele Native si Sino de numere. Imi pare rau de postul lung.Annyeongheegaesaeyo! Răspundeţi Ștergere
si eu am implinit de curand 14 ani si am invatat ce ati postat imi place fooarte mult limba aceasta pawn stars sper sa va faceti tipm sa mai

No comments:

Post a Comment