Wednesday, December 18, 2013

Když tu užasnost u nás zavedli, myslím tím samozřejmě LETNÍ ČAS, říkalo se, že žijeme podle PÁNA VOL


Hlavním cílem změny letního času je především úspora elektrické energie. Na letní čas se přechází vždy poslední neděli v březnu, kdy se čas posouvá lexikon o hodinu napřed. Letní čas končí poslední neděli v říjnu, kdy se čas opět posune o hodinu nazpět. Začíná tzv. zimní čas
Změna času má ale svá pro a proti. Hlavním důvodem změny na letní se uvádí úspora energetické energie. Podle odborníků jsou však úspory zanedbatelné a v některých zemích jako Rakousko na druhou stranu dochází v letních měsících ke zvýšené spotřebě pohonných hmot. Některým lidem změna letního času může působit i zdravotní potíže.
Letní čas na zimní: Neděle 27. Říjen 2013, 3:00 hod. -> 2:00 hod. Příspěvek byl publikován 22. 2. 2012 | Rubrika: Praktické lexikon | Štítky: letní čas , zimní čas | Autor: Julda . Navigace pro příspěvky ← Paradentóza a její léčba Svrab – projevy, příčiny a léčba →
Jsem ráda, když je letní čas, je déle světlo a můžu po práci ještě někam vyrazit, den je pro mě tak delší. Zvyknu si vždy celkem brzo na změnu. Co mají dělat lidé, kteří pracují na směny a není jich málo. Mění se jim to po týdnech.
Pokud vše je důležitější než člověk a každá energie je důležitější než lidská, hýbání časem plní úkol. Většina národa vynakládá úsilí na zvládnutí změny biorytmu. Máme poslední den letního času, tak hurá dotoho!
Co je to za blbost stále měnit čas,dospělý se s tím špatně srovnává,co děti jak si nato těžce zvykají a naší domácí mazlíčci.Jsem pro středoevropský čas a žádné měnění.
Můj pocit je ten, že jediný lexikon správný čas pro nás je ten středoevropský třeba astronomický. Já sám se tě pitomosti přehazování času bráním aspoň symbolicky tak že mám hodinky i přes léto nastavené na středoevropský astronomický. Ovšem ten způsob mi připadne jako boj s větrnými mlýny (don Kichot). V názorech ale bylo i mínění že vstávat časně je dobré. Pro někoho to zřejmě vypadá jako ukázka vlastní píle pro okolí. A pro tyto „superskřivánky“ by mělo být zavedeno ráno v 0 hodin, tedy o půlnoci, tehdy přece začíná nový den, to by aspoň v tom dnu nic nezmeškali, a spát by mohli chodit zase až ve 24 hodin. lexikon To by ten den dobře využili, tolika hodin k dispozici! Vždyť spát chodí jenom lenoši. Nebo ne? Vzal jsem to jako „ad absurdum“ aby bylo vidět jaká blbost se páchá přesunováním času. Musím najít místo, kde jde proti změnám hlasovat a projevit svůj názor. Pentoda
Něco tak stupidního a debilního, lexikon jako je změna času, nemá zřejmě obdoby. Proč to neposunou alespoň o 5 hodin, aby bylo vidět, co je to za kretény. Hodiny nechávám tak jak jsou. Žádná změna času mě nezajímá. Pokud někam jedu a jsem upozorňován, že jsem přijel o hodinu později, je to jejich lexikon problém.
Letní čas je přežitek z doby druhé světové války zavedl ho Hitler. V dnešní tkzv. civilizované době je to již přežitek. Měl by se zrušit. Já osobně uznávám čas Božský někdo ho nazývá zimní a hodiny nepřeřizuji z principu protože s tím nesouhlasím a nikdo mi nic nařizovat nebude jsem svéprávný!!!
Proč nás nutí dvakrát ročně překopávat svůj biorytmus ? Všeobecně se ví že to mnoha lidem a všem hospodářským zvířatům nedělá dobře. A přesto se to stále drží. Nevěřím tomu že by nás stálo nejaké peníze nechat to jak to je. Kdo to je kdo o tom rozhoduje? Kdo si hraje na vyšší moc a rozhoduje čase a nezřídka zdraví většiny národa?
ano,zimní lexikon čas není nic,je to středoevropský Posunutí času na mě působí kontraproduktivně /cca o 1/3 nižší výkonost/k tomu věk 62 let, manualní práce v nepřetržitém provozu,směny 6-18,18-6 h. je to pěkné mučeníčko když chcete,ale nejde to ,můj mozek funguje na sluneční světlo. ještě z jiného soudku,posunutí času se také podepsalo na značném úbytku letních kin. Vláďa.
Já se letního času nemohu dočkat! Už moje maminka kdysi dávno nelibě nesla skutečnost, že se v létě rozednívá už kolem třetí hodiny ranní, kdy lidé ještě spí, a tak se tím pádem o sluneční svit ochuzují v době, kdy by si ho mohli ještě do libosti užít. Kolikrát musí člověk ve svém životě neplánovaně vstávat, když musí např. někam cestovat anebo změní zaměstnání. Toto máme jenom dvakrát lexikon do roka… Přeji všem hezké dny.
Změna času štve mnoho lidí ale hlavně ty co stávají ve 4 hodiny a dříve ,lidé kteří chodí do práce na 8 nebo 9 hodinu někteří ještě později tak těm je to celkem jedno.Já jsem pro jednotný čas ten astronomický a nebo by se mělo vyhlásit u některých voleb referendum třeba u těch nejližších.
Když tu užasnost u nás zavedli, myslím tím samozřejmě LETNÍ ČAS, říkalo se, že žijeme podle PÁNA VOLA a už ne podle PÁNA BOHA! Jsem tedy ještě z generace, která v letních měsících pamatuje na táboráky a opékání buřtů. V dnešních časech grilujeme v plavkách za plného slunce!?! Vlahé noci a koukání na hvězdičky???… to už je 34 let ve stínu dohadování se s dětmi, že už dávno mají spinkat, protože je hluboká noc, přestože jim sluníčko svítí do postýlek. Je to zakaleno i tím, že večer chladíme domácnost všemi prostředky (koleg

No comments:

Post a Comment