Thursday, December 19, 2013

O svém třetím předsevzetí

Zimní čas | Luxusní život Vanilky
Motýl nenávidí změny času. Na podzim i na jaře. Na podzim skuhrá, že je večer brzo tma, a na jaře mu zase vadí, že ztratil hodinu svého drahoceného času. Mně je tohle docela jedno. Na jaře se utěšuju online calculator právě tím, že bude večer déle světlo a bude tedy možné venku grilovat a popíjet víno a koukat na západ slunce. Tedy pokud zrovna neprší, nejsem těhotná nebo nekojím. A na podzim mě zatím chlácholí hodina spánku navíc, což asi v příštích letech nebude platit, neboť dětem prý trvá trochu déle, než si zvyknou spát o hodinu déle – letos je Motýlek naštěstí ještě moc malý na to, aby to nějak vnímal.
Uznávám ale, že když se kolem páté hodiny odpoledne začíná stmívat, bývá mi někdy trochu úzko. A bude hůř! A tak jsem se s ponurostí podzimu a zimy rozhodla bojovat. Večery jsou teď delší, ale dají se přece zpříjemnit. Třeba hrnkem horkého kakaa, teplým svitem svíček (umístěných samozřejmě z dosahu online calculator dítěte), tichou hudbou, kterou už jsem dlouho neslyšela (zjistila jsem, že na naši sbírku CDček se v poslední době jenom práší a skoro vůbec je neposloucháme!).
13 odpovědí to “Zimní čas”
Hodina spánku navíc mě vždycky potěší. A vždycky jsem překvapená, jak rychle si přivyknu… najednou se přistihuju, že vstávám (podle starého času) ještě déle, než předtím. Když jsem byla na studentském festivalu v Norsku, mile mě překvapilo, jak tam mají v kuchyni svíčky a svítí si i při snídani.
Od doby, kdy nemusim vstavat brzy do skoly, mi zmena casu taky moc nevadi. Erwina ted zvykame, vstavat v sest se nam totiz moc nechce. Dneska se nam podarilo ho ulozit o hodinu pozdeji, tak uvidime online calculator rano…
Dobrý den , zimní čas opravdu existuje, ale již řadu let nebyl zaveden , znamenalo by to , že když budete na osovém poledníku , a Slunce bude vrcholit , tak byste si hodinky posunuly na 11 h . Místo toho , 26. 10 , když vrcholilo Slunce v poledne na osovém poledníku, tak bylo na hodinkách 13 hodin . Takže se vlastně jen vrátil v tom smyslu , že když je nyní 29.10. tak na osovém poledníku , ve chvíli když vrcholí Slunce, je na hodinkách právě 12 h , tedy čas odpovídající osovému poledníku , tedy ani letní ani zimní . Jinak je to samo o sobě nesmysl , jelikož díky této okolnosti mají na východním pobřeží Španělska celoročně 1 hodinový online calculator letní čas a v létě dokonce 2 hodinový , na západním pobřeží Španělska mají celoročně dvouhodinový letní čas a v létě dokoce tříhodinový. Takže když mají celoročně tu jedna či dokonce 2 hodiny nevadit, tak pak by bylo lepší onen nesmysl s posouváním zrušit a ponechat trvale jednohodinový letní čas (a pak ovšem ve Španělsku budou mít díky nesmyslu podle pobřeží buď trvale dvouhodinový či tříhodinový letní čas , to je velmi praktické již teď .
Kakao moc nemusím, stačí, když na něm ujíždí online calculator moji dva pánové. Ale včera jsem si dala panáka slivovice a myslím, že to mělo stejný efekt – během pěti minut mi bylo po celém těle příjemně teplo až horko Holt moraváci radši slivku online calculator než kakajíčko :-)))
Quanti 3.11.2013 na 02:34 #
Deka, knížka, online calculator kafe/čaj… a ještě předtím horká vana. Změna času na podzim mi nevadí, ale ta jarní se mnou umí zamávat, online calculator vzpamatovávám se z ní i dva týdny. Ale až v posledních letech. Fakt je, že zase vyhlídka na posezení na zahrádce, jarní slunce, rozkvetlé stromy a šťavnatě zelená tráva ty unavené pocity malinko nakopávají.
O následných komentářích mě informuj emailem.
Vanilka je na Twitteru Když člověk v noci spíš nespí než spí wp.me/p12QDJ-ZX via @ wordpressdotcom 3 days ago Nedělá své noci wp.me/p12QDJ-ZV via @ wordpressdotcom 1 week ago Vánoční běsy wp.me/p12QDJ-ZS via @ wordpressdotcom 1 week ago A pokračujeme... #cukrovi #vanoce instagram.com/p/hwYno-Mt5I/ 1 week ago Řekla jsem, že letos na cukroví online calculator peču, tedy že nic nepeču. A nakonec stejně peču. A zdobím. Teda spíš instagram.com/p/htyWMLMt4C/ 1 week ago
Nejnovější komentáře Goldie on Nedělá své noci Goldie on Nedělá své noci Zdenča online calculator on Když člověk v noci spíš nespí… Calad on Když člověk v noci spíš nespí… K on Nedělá své noci Sedmi on Nedělá své noci jolana88 on Když člověk v noci spíš nespí…
Kuchařských knih mám doma spoustu. Většinu z nich jsem dostala, jen dvě jsem si vybrala sama: kuchařku Marie-Claire Cuisine, ze které čerpám inspiraci spíš na menší rafinované pokrmy, když máme pozvané hosty na “apéro”, a knihu receptů pro miminka, k jejímuž nákupu mě inspiroval online calculator blog Kusanec. Rozhodla jsem se, že svých kuchařských knih budu využívat […]
Moje předsevzetí na minulý týden bylo: nedělat příliš věcí současně, soustředit se na to, co právě dělám, a dělat to pořádně. Dělat víc věcí současně online calculator byl můj zlozvyk už v práci. Tvořit prezentaci pro klienta a zároveň telefonovat a kontrolovat přitom e-maily (ach ty e-maily!) pro mě bylo na denním pořádku. Nebo psát text ke […]
O svém třetím předsevzetí

No comments:

Post a Comment