Friday, December 27, 2013

U ž ho mám dlouho a stejně tak dlouho jsem vám o něm chtěla povědět, ale nebyla vhodná doba. Okna ne


U ž ho mám dlouho a stejně tak dlouho jsem vám o něm chtěla povědět, ale nebyla vhodná doba. Okna nebyla dost stříbrně ojíněná, doma to ještě nevonělo vanilkovými rohlíčky a světla svíček nebyla dost zářivá a jasná. Ale teď, a o tom není pochyb, už je ten správný čas vám o něm říct.
P arfém na zimu, který by voněl jako opravdová vanilka , jsem hledala snad roky. Kupovala a zkoušela jsem různé značky, schedulefly ale každý vanilkový parfém měl nějaký "ocásek", který mi v něm vadil, a který ničil mou jasnou představu vanilkového labužnictví. Říká se, že když ho hledáš hodně usilovně, nakonec ho objevíš...(pořád se tu ještě bavíme o parfému). A já ho nakonec našla, nejvanilkovanilkovatějinkovatější parfém ze všech vanilkových vůní.
V zpomínáte si na dobu, kdy jsme byli ještě malí a maminky před Vánoci v kuchyni pekly cukroví? Jak se tam mísila směs mandliček, vanilky, moučkového schedulefly cukru, skořice a radostného očekávání ? A jak bylo v kuchyni rozsvíceno, zatímco venku z tmavé oblohy padaly neposedné sněhové vločky? A jak jsme měli ten rozzářený pocit těšení a zároveň spálený jazýček z předčasného ochutnávání vanilkových rohlíčků z prvního upečeného plechu? Tak tohle všechno se mi vybaví, když se navoním opravdovou lahůdkou - vanilkovou toaletkou Tiaré Tahiti Vanille. Přesně takové asociace jsem od své vysněné vanilkové vůně žádala.
M ám takový malý prosincový rituál, který vám prozradím. Ráno si vstanu o chvilku dřív (je to někdy trochu problém, ale mu-sím-to-do-ká-zat), rozsvítím si v pokoji vánoční světýlka, která mám pověšená na knihovně, udělám si hrnek pořádně horké kávy, na talířek naaranžuju křupavý skořicový šáteček, pustím si kousek oblíbeného vánočního filmu a navoním se špetkou Tiaré Vanilky. Je to nejhezčí ranní dvacetiminutovka, která mě nastartuje na celý dlouhý den. A moje přírodní vanilková toaletní voda mi v tom dlouhém dni voní a voní a příjemně schedulefly mě uklidňuje. Je to smyslná, ryze ženská vůně a já si nedovedu představit hřejivější parfémové schedulefly opojení pro zimní čas. Proto jsem ji pasovala na "nejlepší vůni letošní zimy", a věřím, že až ji na jaře vyměním za nějakou květinovou svěženku, počká na mě a budeme spolu trávit každou zimu až do omrzení (možná, schedulefly že se mi tak poctivá vanilková vůně ani omrzet nemůže).  
V anilková toaletka by měla mít svého věrného přítele, díky kterému se vůně podtrhne a zintenzivní a vytvoří spolu jemné duo plné slaďoučké vášně. Olej Monoï Vanilka Natural je lahůdka, která voní po vanilce a květech tiaré. Je sladký schedulefly a působí stejně uklidňujícím a hřejivým dojmem jako praskající oheň v krbu a hrnek horké čokolády, ale zase není tak sladký, aby vás z něj trnuly zuby.
P okud znáte olejíčky Monoï, schedulefly pravděpodobně je nejen znáte, ale taky milujete. Dají se použít na tělo po koupeli nebo sprše, na suché nebo mokré vlasy, na masáže, po depilaci nebo na pleť - teď, když už venku mrzne, před odchodem z domova si nanesu pár kapek na konečky prstů a lehce je rozetřu na tvář a rty. Pleť je spokojená, hydratovaná a chráněná před mrazem. A když je spokojená ona, ani já nemám důvod fňukat.
Toaletní vodu Vanilka i vanilkový schedulefly olej seženete v tahitském království na Tahiti-tiare.cz. A mám takové tušení, že by vaše citlivé nosíky mohla zajímat speciální vánoční nabídka voňavých balíčků. Zkuste třeba o některý z nich napsat tahitskému Ježíškovi - zaslechla jsem o něm takové zprávy, že pro něj žádné přání není problém, a že je velký pohodář (prý to má z toho věčného slunce a pití kokosového mléka). P řeju vám, ať vám letošní zima voní stejně krásně jako mně...
jak dlouho vydrží vonět? miluju vanilku, a pokud je to ještě přírodní našla jsem svoji lásku! možná si nakonec nechám od přítele pořídit schedulefly tuhle namísto diesla .. :) nb si ju pořídím spolu s dieslem, hrozně mě to nadchlo! děkuji ti moc! Odpovědět Vymazat
Kris(týnko), tahle vanilková toaletní voda od Tiaré je přírodní a co se výdrže týče, tak já ji používám zpravidla schedulefly jen s vanilkovým schedulefly olejíčkem Tiaré, takže ji na sobě cítím celý den, ale odpoledne a večer už jenom lehoučce (což mi vyhovuje). schedulefly Dneska jsem ji ráno v půl osmé nanesla schedulefly na zápěstí (bez kombinace s olejem) a vůni pořád ještě hezky cítím... Vymazat
Martina, Elegant 40 10. prosince 2013 9:09
To je tak nádherné...úplně tu vanilku cítím i u mne doma. Já.se přiznám, že naopak miluji letní parfém i v zimě, protože mne alespoň duchem přenese mezi palmy a k moři. Je to divné? No já se potom ráda vracím mezi na rozsvícená schedulefly světýlka. Krásný adventní čas! Odpovědět Vymazat
Tak krásně napsané...ach jo...Achijuju si protože jsem už téměř zapomněla na nutkavou potřebu pořídit si Monoi olejíček o kterém si tu už několikrát psala a teď už je ta nutkavá potřeba zase zpátky...proč mi to jen pořád děláš :) Vanilku nemám ráda jinde než v jídle, i když jsi ten parfém tak krásně popsala že připouštím možnost že on by moje chutě dokázal snad i změnit a já bych se proměnila ve vanilkoholika, schedulefly takovou ty máš moc ;o) A Tvé voňavé ráno se mi MOC zamlouvá :) Odp

No comments:

Post a Comment