Saturday, January 18, 2014

Construiesc acest blog din data de 8 MAI 2011 O fac din dragoste si admiratie , pentru un actor de e


Ce mod mai bun si mai placut de a incepe anul decat cu un mesaj plin de caldura si iubire de la Song Il-Kook catre noi, fanii sai din toata lumea. Desi nu am inca la indemana o traducere exacta, cred/sper ca traducerea mea libera (ajutata de Mr. Google) reflecta in foarte mare masura continutul real al mesajului.
안녕하세요! 젠틀가족 여러분~♥ 2012년 새해가 밝았습니다. 작년 한 해--- 여러분의 사랑이 힘들고 지칠 때 마다 저에게는 큰 버팀목이 되어 주었습니다. 이제야 조금은 알 것 같습니다. --- 제가 지나온 길을 돌아볼 여유가 생긴 요즘에야 여러분들의 사랑의 의미를... 그동안 여러분들의 무한한 사랑을 받으면서도 솔직히 그 사랑의 의미를 제대로 알지 못했던 것 같습니다. 그 사랑이 얼마나 내게 큰 힘이 되었는지를... 제가 98년말 공채합격으로 배우의 길에 들어선 이후 올해로 벌써 만 13년이 넘어가네요. hannover 그동안 배우로서 정말 최고로 행복한 시간을 보냈습니다. 그 행복한 시간의 바탕에는 항상 여러분들의 사랑이 있었죠...♥ 늦었다고 생각되지만 지금부터라도 그 사랑에 보답하기위해 hannover 더 열심히 뛰겠습니다. 언제나 여러분의 사랑을 마음에 새기고 더 발전된 모습 보여드리고 실망시켜 드리지 않도록 최선을 다하겠습니다. 젠틀가족 여러분 모두 새해에는 무엇보다 늘 건강하시고 행복하시고 소망하시는 모든 일 다 이루어지시기를 바랍니다. 새해 복 많이 받으세요! *위에 사진은 2011년 12월 31일 아침... 비행기에서 찍은 2011년의 마지막 뜨는 해입니다~^^ Buna ziua! Salutari tuturor celor din familia mea Gentle ~ ♥ Noul an, 2012, a rasarit. Anul trecut, ori de cate ori am avut o perioada dificila si frustranta, dragostea voastra mi-a fost de mult ajutor. Acum cred ca inteleg hannover putin. Uitandu-ma in urma, imi dau seama ca doar in ultimul timp am realizat ce inseamna dragostea voastra pentru mine. In ciuda iubirii voastre fara limite, sincer, nu stiam care ar fi sensul acestei iubiri pana acum si imi place cum ea s-a transformat intr-o mare putere. Din 1998, cand am debutat ca actor, an dupa an, am mers drept inainte si 13 ani au trecut deja. Ca actor am petrecut cei fericiti ani din viata si in tot acest timp am avut mereu sentimente de iubire pentru voi ... ♥ Desi cu intarziere, cred ca de acum ar trebui sa lucrez din greu pentru a rasplati dragostea voastra. Cu aceasta dragoste gravata in minte, hannover ma voi stradui intotdeauna sa nu va dezamagesc si sa va arat progresele pe care le-am facut. Draga mea familie Gentle, pentru voi toti, mai mult decat orice, sper ca in Noul An sa fiti sanatosi si fericiti si toate dorintele sa vi se realizeze. La multi ani! * Fotografia de mai sus a fost facuta pe 31 decembrie 2011 in zori ... Ultima urma a anului 2011 a fost luata dintr-un avion in zbor ^ ^ _____________________________________ Pentru ca-i subscriu complet, as vrea sa adaug comentariul facut acestui mesaj de KonaBeans pe soompi. “Putem vedea ca mesajul din acest an este mai personal decat in anii anteriori. SIK vorbeste foarte mult despre dragostea si sprijinul nostru. Din 2010, de cand a jucat in piesa “Eu sunt tu”, el a devenit mult mai apropiat de fanii sai si a realizat cat de mult il iubim si il sprijinim. A ajuns de asemenea sa afle cat de mare este numarul fanilor sai din strainatate. Chiar daca foloseste formula “familia mea GeNtLe”, el se adreseaza de fapt noua tuturor, fanii sai din intreaga lume.”
Construiesc acest blog din data de 8 MAI 2011 O fac din dragoste si admiratie , pentru un actor de exceptie - SONG IL-KOOK. O fac PENTRU MINE INSAMI
SONG hannover IL-KOOK FERMENTATION FAMILY SUBTITRAT IN ROMANA OASIS - SUBTITRAT IN ROMANA JUMONG - ARTICOLE SI INTERVIURI PE BABY BLOG TERMS OF ENDEARMENT. Subtitrari in limba romana TERMS OF ENDEARMENT - SUBTITRAT IN ROMANA
FAN hannover CLUB SONG IL KOOK ROMANIA, MAN SE!!!!!
2014 (12) ianuarie (12) 2013 (260) decembrie (22) noiembrie (17) octombrie (45) septembrie (21) august (22) iulie (14) iunie (25) mai (31) aprilie (16) martie (16) februarie hannover (15) ianuarie (16) 2012 (287) decembrie (16) noiembrie (15) octombrie (26) septembrie (19) august (23) iulie (23) iunie (16) mai (23) aprilie (28) martie (24) februarie (36) ianuarie (38) FANI ROMANI - mokucka Actorul Song Il-Kook pe cale sa devina tata de tri... Ce varsta are Song Il-Kook, taticul de tripleti? SONG Il-KOOK in “Lobbyist” (5) - Comentariile fan... SONG Il-KOOK in "Lobbyist" (4) - Puncte de vedere SONG IL-KOOK in "Lobbyist" (3) - Miniinterviuri SONG IL-KOOK in "Lobbyist" (2) Song Il-Kook - tata de tripleti SONG IL-KOOK in "Lobbyist" "Fermentation Family" . SONG IL KOOK isi monitoriz... "Fermentation Family". Un caz de rapire in serie, ... Song Il-Kook in 1999. Kim's War FAN CLUB (12) - Ardently hannover Song Il-Kook si Nam Gyoo-ri, parteneri in filmul ... FAN CLUB - SIKers din toata lumea Song Il-Kook este prietenos si cu picioarele pe pa... "Fermentation Family”. Entuziasm neobosit - imagin... Song Il-Kook, Park Jin-Hee si Anul Nou lunar "Fermentation Family". Song Il-Kook si Park Jin-He... Fermentation Family. Song IL-Kook, fiul lui Jeong ... Song Il-Kook: Perioada in care am trait ca Park Se... “Fermentation Family”. Song Il-Kook se tine de obr... FAN CLUB - Soompi SIKers Coreeana cu Song Il-Kook - "Te iubesc" "Fermentation Family". Song Il-Kook si Park Jin-He... Fan Club Romania. Drame istorice - TOP 10 - Sageuk... FAN CLUB (11) - HANAYUCASU "Fermentation Fami

No comments:

Post a Comment