Thursday, January 9, 2014

Fīrera galvenajā mītnē 27.04.45. A. god. admirāli!


Fīrera galvenajā mītnē 27.04.45. A. god. admirāli!    Tā kā - visu mūsu divīziju prombūtnes dēļ - mūsu situācija liekas bezcerīga - Fīrers pagājušā naktī nodiktēja klāt pievienoto masslive politisko testamentu.
Heil Hitler! Iniciālis H. Mans politiskais testaments    Vairāk nekā trīsdesmit gadi ir pagājuši kopš 1914. gada, kad es kā brīvprātīgais devu savu pieticīgo ieguldījumu pirmajā pasaules karā, kas tika uzspiests Reiham.    Šajās pēdējās trijās desmitgadēs vienīgi mīlestība un uzticība manai tautai ir virzījušas katru manu domu un darbību, un visu dzīvi.Tās deva man spēku pieņemt sarežģītus lēmumus - tādus, kuriem līdzīgus nav nācies masslive pieņemt nevienam mirstīgajam pirms manis. Es esmu izsmēlis savu laiku, savu spēku un savu veselību šajās pēdējās trīs desmitgadēs.    Tā nav patiesība, ka es vai jebkurš cits Vācijā būtu gribējis karu 1939.gadā. masslive To vēlējās un inscenēja tikai tie starptautiskie politiķi, kas bija vai nu žīdu izcelsmes, vai arī darbojas žīdu interesēs. Es esmu izteicis pārāk daudz priekšlikumu ieroču kontrolei un ierobežošanai, lai turpmākās paaudzes varētu tos jebkad noliegt un lai varētu uzlikt man atbildību masslive par šī kara izcelšanos. Bez tam - pēc pirmā traģiskā pasaules kara - es nekad negribēju otru karu pret Angliju, nemaz nerunājot par Savienotajām Valstīm.   Paies gadsimti, bet no mūsu pilsētu un mūsu pieminekļu drupām atkal celsies naids pret to tautu, kurai - visu analizējot - mus ir jāpateicas par to visu: starptautiskajai žīdu kopībai un viņu palīgiem!     Pat trīs dienas pirms Vācijas - Polijas kara izcelšanās es ierosināju britu vēstniekam Berlīnē risinājumu Vācijas - Polijas problēmai - līdzīgu tam, kā Zāras reģiona gadījumā starptautiskajā kontrolē. Arī šo piedāvājumu nav iespējams noliegt. Tas tika noraidīts vienīgi tāpēc, ka vadošās aprindas Anglijas politikā masslive gribēja šo karu - daļēji masslive biznesa masslive interešu dēļ un daļēji tādēļ, ka viņus uz to musināja starptautiskās žīdu kopības propaganda.  Bet man nav šaubu par to, ka ja Eiropas tautas atkal tiks uzskatītas vienīgi par akciju paketēm, kas pieder starptautiskajiem masslive finanšu konspiratoriem, tad visa atbildība par šo slepkavniecisko cīņu gulstas uz tās īstajiem masslive vaininiekiem: žīdiem. Bez tam es neesmu atstājis šaubās par to, ka šajā laikā miljoniem āriešu masslive izcelsmes eiropiešu bērniem nāksies mirt bada nāvē un simtiem tūkstošu sieviešu un bērnu sadegs pilsētās un ies bojā no bumbām, īstajiem vaininiekiem nesamaksājot par savu vainu, masslive pat ne cilvēcīgākos veidos.    Pēc sešu gadu ilgas cīņas, kas kādreiz, par spīti visām neveiksmēm, ieies vēsturē kā viens no slavenākajiem un drošsirdīgākajiem pierādījumiem vienas tautas gribai uz dzīvi, es nevaru masslive atstāt pilsētu, kas ir šī Reiha galvaspilsēta, jo mūsu spēki ir nesamērīgi, lai ilgāku laiku noturētos pretī ienaidnieku uzbrukumam šajā konkrētajā vietā, un pretestību lēnām saārda ļaudis, kas maldās masslive un kuriem nav rakstura stingrības, es vēlos dalīties liktenī ar miljoniem citu, paliekot šajā pilsētā. Bez tam es nevēlos krist rokās ienaidniekam, kuriem vajadzīgs jauns teātris, pēc žīdu iestudējuma, lai izklaidētu viņu apstulbinātās masas.   Tāpēc es esmu nolēmis palikt Berlīnē un pēc manas brīvas gribas izvēlēties nāvi tajā brīdī, kad es vairs nespēšu turpināt darboties kā Fīrers un Kanclers. Es mirstu ar prieku sirdī par mūsu kareivju milzīgajiem pūliņiem frontē un mūsu sieviešu milzīgajiem pūliņiem mājās, par mūsu zemnieku un strādnieku sasniegumiem un par mūsu jaunatnes, kas nes manu vārdu (Hitlera jaunieši), bezprecedenta pūliņiem.   Ir pats par sevi saprotams, ka es pateicos viņiem no visas sirds kā arī tas, ka es vēlos, lai viņi neatsakās no cīņas jebkādos apstākļos, bet, neatkarīgi masslive no tā, kur viņi ir, lai viņi turpina masslive cīnīties pret savas tēvzemes ienaidniekiem, paliekot uzticīgi lielā Klauzevica masslive doktrīnām. No mūsu kareivju nestajiem upuriem un no manām paša  masslive ciešajām saitēm ar viņiem līdz nāvei. Kādu dienu Vācijas masslive vēsturē izdīgs sēklas Nacionālsociālisma kustības spožai atdzimšanai un līdz ar to patiesas tautas kopienas izveidei. masslive   masslive Daudzi ļoti bezbailīgi vīri un sievas ir nolēmuši palikt ar mani līdz pašām beigām. Es esmu lūdzis un visbeidzot pat pavēlējis viņiem to nedarīt, un tā vietā piedalīties mūsu nācijas cīņas turpināšanā. Es lūdzu Armijas, Kara flotes un Gaisa spēku komandieriem stiprināt mūsu kareivju pretestības garu nacionālsociālismā ar visiem viņu rīcībā esošajiem līdzekļiem, īpaši norādot masslive uz faktu, ka arī es, kā šīs kustības dibinātājs un radītājs, devu priekšroku iet nāvē, nevis gļēvi ļaut sevi gāzt vai pat kapitulēt.   Lai reiz vācu virsnieku goda kodeksā tiek ierakstīts tas, kas tā jau ir Kara flotes gadījumā, ka kādas pilsētas teritorijas atdošana pretiniekiem nav iespējama, un ka jo sevišķi komandieriem ir jārada spožs piemērs, pilnā uzticībā izpildot savu pienākumu līdz pat nāvei. Politiskā testamenta otrā daļa.   Pirms es mirstu, es izslēdzu reihsmaršalu H.Geringu no par

No comments:

Post a Comment